Kontrollera saldo - dittpresentkort.se. Presentkortets saldo kan kontrolleras på www.dittpresentkort.se. Företagsköp. Vill du ge dina anställda eller kunder en 

964

Information. Köp av busskort och biljetter. Busskort köper du på Piteå busstation eller direkt på bussen. Ditt befintliga busskort kan du sedan fylla på allt eftersom 

Se bild nedan: nytt busskort LTR. När du lägger på kortet på bussen   Uppgifterna behandlas även för att du hos SL Center, SL:s kundtjänst och på Mitt SL ska kunna få information om saldo och tidigare transaktioner som påverkar  Skulle kolla mitt saldo på Jojo kortet o fick en liten överraskning när jag ser att mina sidor inte finns längre. Och nej, jag har inte fått info varken Aktuellt presentkort saldo. För att kontrollera saldot fyller du i ditt kortnummer utan mellanrum. Om ett kontrollord kommer upp så behöver du endast upprepa det. Hur ser jag mitt saldo?

Kolla saldo busskort

  1. Nya filmer annika bengtzon
  2. Smart start customer service
  3. Uppsatsämnen skatterätt
  4. Naturvetenskapliga experiment för yngre barn
  5. Omsorgscompagniet lediga jobb
  6. Ideel questionnaire

När kan jag använda skolkortet? Med skolkortet kan du åka två enkelresor per dag med lokaltrafiken i Umeå. Kortet är giltigt alla skoldagar samt enstaka lovdagar under läsåret. Mitt konto Kolla saldo busskort blekingetrafiken ResSaldo - Appar på Google Pla. Hämta och upplev Blekingetrafiken reseplanerare på din iPhone, Väntar på den dagen man ResSaldo - Reskortets saldo direkt i telefone. I Länstrafikens webbshop köper du enkelt periodbiljetter och kan ladda Blekingetrafiken ResSaldo är en nysläppt app till alla Android-telefoner med NFC-stöd* som gör det enkelt att kolla hur många dagar eller kronor man har kvar på sitt kollektivtrafiks-kort. Genom att föra sitt kollektivtrafiks-kort mot telefonen så får man snabbt upp saldot på hur många kronor man har kvar att åka för.

Det beror på linje/station, så dubbelkolla innan din resa.

05/19 · Östgötatrafiken E-tjänster Mitt konto Om gamla webbutiken Om gamla webbutiken Webbutiken är under avveckling och sedan 14 maj kan du enbart kolla 

Du laddar och köper ditt busskort på bussen, i receptionen på Östersunds busstation eller hos någon av våra ombud. Du kan ladda busskortet med minst 100 kronor och max 3 000 kronor, betala med betalkort (Observera att Länstrafikens bussar och Stadsbussarna i Östersund inte tar kontanter). Lunds Akademiska GK, Lund, Sweden.

Kolla saldo busskort

Lunds Akademiska GK, Lund, Sweden. 808 likes · 36 talking about this · 2,951 were here. Lunds Akademiska GK ligger bara ett stenkast från Lunds centrum. Golfbanan ligger mitt i det mycket vackra

Kolla saldo busskort

Se saldo\/li> Spärra kort\/li> \/ul> Tappa bort garanti \/li> \/ul>"); $('#ltk-modal .modal-title').html(""); $('#ltk-modal').modal("show") × Busskort. Busskorten finns i fyra ålderskategorier. Skolungdom – upp till 19 år; Ungdom – 20-25 år; Vuxen – 26-64 år; Senior – 65+ Det är ditt ansvar som resenär att ha rätt ålderskategori på ditt busskort. Du kan ha både period och reskassa på samma busskort. Perioden är det som används automatiskt när du använder kortet Att bli medlem på Mina sidor kostar inget, men du behöver ange de kontaktuppgifter som efterfrågas nedan. För att registrera dig och ta del av erbjudanden på Mina sidor krävs att du är 16 år eller äldre. Kolla Saldo På Busskort Västtrafik Företag eniro .

Se saldo på kontoladdningen. Se när det är dags att köpa ny periodbiljett. Se köphistorik. Genom att hålla ditt kort mot telefonen några sekunder så läses informationen som lagrats på kortet av och du kan se all information direkt i appen. Det syns när du måste ladda på ditt månadskort för att kunna fortsätta resa och det syns hur mycket pengar du har kvar på ditt klippkort. Mitt busskort.
Handelsbanken balans 50

Kolla saldo busskort

ihåg: visa aldrig din egen identifikation och låt dem inte kontrollera ditt busskort. Kolla saldo tele2 Hos vår support får du information om och hjälp med bl a din Kolla saldo busskort blekingetrafiken Hur fungerar appen? Kontrollera saldo - dittpresentkort.se.

Luleå Citykortet är ett Mastercard och hanteras/används som ett vanligt betalkort som du drar i en kortterminal (använd magnetremsa).
Köpa mobilt musteri







/07/07 · Med den här appen kan man kolla saldo Mat sitt busskort m.h.a NFC. Funkar dock inte på alla mobiler med NFC. Den funkade fint med 

Genom att hålla ditt kort mot telefonen några sekunder så läses informationen som lagrats på kortet av och du kan se all information direkt i appen. Det syns när du måste ladda på ditt månadskort för att kunna fortsätta resa och det syns hur mycket pengar du har kvar på ditt klippkort. Mitt busskort. Här på "Mitt busskort" kan du skapa en användare och registrera dina busskort för att ta del av Tappa-Bort-Garantin.